Pristatymo informacija

PREKIŲ PRISTATYMAS

Klaipėdoje prekes pristatome nemokamai.

Nemokamas pristatymas nuo 35 Eur visoje Lietuvoje

1 . Pristatymo adresas

1.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti prekių pristatymo adresą.
1.2. Pasirinkdami pristatymo adresą gerai apgalvokite, ar Jūs arba Jūsų šeimos nariai gali būti namuose tokiu laiku. Jei abejojate, geriau, kad prekės būtų pristatytos į Jūsų darbovietę ar kitą, kur tikrai bus kam priimti Jums skirtą siuntą arba susitarkite su mūsų vadybininkais dėl patogesnių pristatymo dienų.

1.3. Pasirinkite pristatymo būdą atitinkantį Jūsų gyvenamąją vietą. Jei neteisingai pasirinksite pristatymo būdą, Jūsų užsakymas gali būti atmestas arba kaina pakeista pagal įkainius, kurie taikomi siuntos pristatymui į Jūsų vietą.

2. Pristatymo išlaidos

2.1. Pristatymo išlaidos yra nurodytos atskirai ir pateikiamos Pirkėjo prekių krepšelyje.
2.2. Prekių pristatymui taikomas pristatymo mokestis, o terminas nurodomas prie kiekvienos prekės arba derinamas atskirai. Prekės pristatomos iki objekto be krovos/užnešimo paslaugų, nebent susitariama atskirai.
2.3. Pirkėjui atsisakant prekių pirkimo-pardavimo sutarties, Pirkėjo grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekes pristatymo išlaidas.

3. Pristatymo terminas

3.1. Kiekvienas Jūsų užsakymas vykdomas kaip galimas greičiau. Prekės pristatomos kiekvieną darbo dieną.
3.2. Jei patvirtinus prekę yra sandėlys, Pardavėjas prekes pateikia Jūsų užsakytas prekes Jūsų įsipareigojimas Jūsų užsakyme adresu Lietuvos teritorijoje per 1-4 dienos (per 1-4 dienos) darbo galutinio užsakymo / išankstinės ar PVM sąskaitos faktūros apmokėjimo.
3.3. Jeigu patvirtinus prekių likutį sandėlyje nepakankamas ar gaminamas pagal specialų užsakymą, Pardavėjas įsipareigoja pateikti Jūsų užsakytas prekes užsakyme adresu šalių individualiai suderintą arba Pardavėjo komerciniame pasiūlyme nurodytą terminą.
3.4. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjų vadovaujamas prekių aprašymuose nurodytas terminalas.
3.5. Siuntos gali vėluoti, jei neteisingai nurodėte pristatymo adresą, pašto indeksą, telefono numerį arba jei kurjeris nerado Jūsų numatytu pristatymo laiku. Jei, dėl tam tikrų priežasčių, siuntų tarnybos kurjeris nerado Jūsų namuose – būtinai praneškite mums, tarsimės dėl Jumsno naujo pristatymo laiko.

4. Prekių pristatymo vežėjai - kurjeriai

4.1. Kad užsakytos prekės jus pasiektų laiku ir saugiai, jomis rūpinasi mūsų partneris UAB ,,Siuntų fabrikas“, Juodvarnių Sodų 16-oji g. 33, LT-10235 Vilnius
4.2. Galite pasinaudoti šių vežėjų – kurjerių, bei paštomatų paslaugomis: Lietuvos paštas, LP Express, Omniva, Venipak, Itella, SmartPost by Itella.
4.3. Užsakytas prekes pristato įgaliotas atstovas ar siuntų tarnybos kurjeris (toliau – pristatantis asmuo). Pirkėjų pasirašymo siuntos važtaraštyje / siuntos pristatymo lape ar siuntų tarnybos elektroninėje pristatymo sistemoje yra laikomos, kad Prekė yra perduota Pirkėju tinkamai ir tinkamos kokybės. Pirkėjui išaiškinta, jog nuo Prekės perdavimo momento Pirkėjui tenka visa prekės atsitiktinio žuvimo ar sugadinimo rizika.

4.4. Užsakytas prekes pristato įgaliotas atstovas ar siuntų tarnybos kurjeris (toliau – pristatantis asmuo). Pirkėjų pasirašymo siuntos važtaraštyje / siuntos pristatymo lape ar siuntų tarnybos elektroninėje pristatymo sistemoje yra laikomos, kad Prekė yra perduota Pirkėju tinkamai ir tinkamos kokybės. Pirkėjui išaiškinta, jog nuo Prekės perdavimo momento Pirkėjui tenka visa prekės atsitiktinio žuvimo ar sugadinimo rizika.

5. Svarbu: Siuntimas į Kuršių Neriją yra papildomai apmokestinamas 21 €. Dėl siuntos į Kuršių Neriją prašome su mumis el. paštu.: info@fleksas.eu

6. Iškilus papildomiems klausimams susisiekite el. paštu info@fleksas.eu

Atsakymai į jūsų klausimus

Raskite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie mūsų produktus, pristatymą ir kt.

Kiek laiko trunka siuntimas?

Pristatymas paprastai trunka 3–5 darbo dienas, tačiau pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo paskirties šalies. Prekės yra rankų darbo tad kai urias tenka gaminti dar 3–6 dienas .

Ar siūlote tarptautinį siuntimą?

Taip, mes siūlome tarptautinį siuntimą į pasirinktas šalis. Pristatymo laikas ir įkainiai gali skirtis priklausomai nuo paskirties vietos. Norėdami gauti daugiau informacijos apie tarptautinio pristatymo galimybes, susisiekite su mumis.

Ar galiu sekti savo užsakymą?

Taip, visi užsakymai pristatomi su 100% sekamu siuntimu. Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas, el. paštu gausite sekimo numerį, kurį galėsite naudoti pristatymo būsenai stebėti.

Kokia jūsų grąžinimo politika?

Norime, kad būtumėte visiškai patenkinti pirkiniu. Jei dėl kokių nors priežasčių nesate patenkinti savo užsakymu, susisiekite su mumis per 30 dienų nuo prekės (-ių) gavimo, kad būtų grąžinti visi pinigai arba jie būtų pakeisti. Atkreipkite dėmesį, kad suasmenintos prekės negrąžinamos.

Ar jūsų gaminiai yra rankų darbo?

Taip, visi mūsų gaminiai yra rankų darbo, kruopščiai ir dėmesingai detalėms. Mes didžiuojamės galėdami pasiūlyti aukštos kokybės gaminius, pagamintus kvalifikuotų amatininkų.

Kaip prižiūrėti savo gaminius?

Priežiūros instrukcijos skiriasi priklausomai nuo gaminio. Peržiūrėkite priežiūros instrukcijas, pateiktas su užsakymu, arba susisiekite su mumis dėl konkrečių priežiūros gairių.

Ar siūlote didmenines užsakymų kainas?

Taip, mes siūlome didmenines užsakymų kainas. Norėdami gauti daugiau informacijos apie didmenines kainas ir minimalų užsakymo kiekį, susisiekite su mumis.

Jei turite daugiau klausimų, rašykite mums dabar:

Jei turite daugiau klausimų, rašykite mums dabar: