PREKIŲ PRISTATYMAS
Klaipėdoje prekes pristatome nemokamai.
Nemokamas pristatymas nuo 35 Eur visoje Lietuvoje
1 . Pristatymo adresas
1.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti prekių pristatymo adresą.1.2. Pasirinkdami pristatymo adresą gerai apgalvokite, ar Jūs arba Jūsų šeimos nariai gali būti namuose tokiu laiku. Jei abejojate, geriau, kad prekės būtų pristatytos į Jūsų darbovietę ar kitą, kur tikrai bus kam priimti Jums skirtą siuntą arba susitarkite su mūsų vadybininkais dėl patogesnių pristatymo dienų.
1.3. Pasirinkite pristatymo būdą atitinkantį Jūsų gyvenamąją vietą. Jei neteisingai pasirinksite pristatymo būdą, Jūsų užsakymas gali būti atmestas arba kaina pakeista pagal įkainius, kurie taikomi siuntos pristatymui į Jūsų vietą.
2. Pristatymo išlaidos
2.1. Pristatymo išlaidos yra nurodytos atskirai ir pateikiamos Pirkėjo prekių krepšelyje.
2.2. Prekių pristatymui taikomas pristatymo mokestis, o terminas nurodomas prie kiekvienos prekės arba derinamas atskirai. Prekės pristatomos iki objekto be krovos/užnešimo paslaugų, nebent susitariama atskirai.
2.3. Pirkėjui atsisakant prekių pirkimo-pardavimo sutarties, Pirkėjo grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekes pristatymo išlaidas.
3. Pristatymo terminas
3.1. Kiekvienas Jūsų užsakymas vykdomas kaip galimas greičiau. Prekės pristatomos kiekvieną darbo dieną.
3.2. Jei patvirtinus prekę yra sandėlys, Pardavėjas prekes pateikia Jūsų užsakytas prekes Jūsų įsipareigojimas Jūsų užsakyme adresu Lietuvos teritorijoje per 1-4 dienos (per 1-4 dienos) darbo galutinio užsakymo / išankstinės ar PVM sąskaitos faktūros apmokėjimo.
3.3. Jeigu patvirtinus prekių likutį sandėlyje nepakankamas ar gaminamas pagal specialų užsakymą, Pardavėjas įsipareigoja pateikti Jūsų užsakytas prekes užsakyme adresu šalių individualiai suderintą arba Pardavėjo komerciniame pasiūlyme nurodytą terminą.
3.4. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjų vadovaujamas prekių aprašymuose nurodytas terminalas.
3.5. Siuntos gali vėluoti, jei neteisingai nurodėte pristatymo adresą, pašto indeksą, telefono numerį arba jei kurjeris nerado Jūsų numatytu pristatymo laiku. Jei, dėl tam tikrų priežasčių, siuntų tarnybos kurjeris nerado Jūsų namuose – būtinai praneškite mums, tarsimės dėl Jumsno naujo pristatymo laiko.
4. Prekių pristatymo vežėjai - kurjeriai
4.2. Galite pasinaudoti šių vežėjų – kurjerių, bei paštomatų paslaugomis: Lietuvos paštas, LP Express, Omniva, Venipak, Itella, SmartPost by Itella.
4.3. Užsakytas prekes pristato įgaliotas atstovas ar siuntų tarnybos kurjeris (toliau – pristatantis asmuo). Pirkėjų pasirašymo siuntos važtaraštyje / siuntos pristatymo lape ar siuntų tarnybos elektroninėje pristatymo sistemoje yra laikomos, kad Prekė yra perduota Pirkėju tinkamai ir tinkamos kokybės. Pirkėjui išaiškinta, jog nuo Prekės perdavimo momento Pirkėjui tenka visa prekės atsitiktinio žuvimo ar sugadinimo rizika.
4.4. Užsakytas prekes pristato įgaliotas atstovas ar siuntų tarnybos kurjeris (toliau – pristatantis asmuo). Pirkėjų pasirašymo siuntos važtaraštyje / siuntos pristatymo lape ar siuntų tarnybos elektroninėje pristatymo sistemoje yra laikomos, kad Prekė yra perduota Pirkėju tinkamai ir tinkamos kokybės. Pirkėjui išaiškinta, jog nuo Prekės perdavimo momento Pirkėjui tenka visa prekės atsitiktinio žuvimo ar sugadinimo rizika.
5. Svarbu: Siuntimas į Kuršių Neriją yra papildomai apmokestinamas 21 €. Dėl siuntos į Kuršių Neriją prašome su mumis el. paštu.: info@fleksas.eu
6. Iškilus papildomiems klausimams susisiekite el. paštu info@fleksas.eu