Prekių keitimo ir grąžinimo politika

PREKIŲ KEITIMO IR GRĄŽINIMO POLITIKA

Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Jei reikia kokių nors problemų dėl prekių kokybės, rekomenduojame Jums el. paštu: info@fleksas.eu

Pateikdami prekę grąžinimui ar keitimui, būtinai pateikite prekių pirkimo dokumentus.

1. Teisė grąžinama pirkimo - pardavimo sutarties, prekių ir keitimo tvarka

1.1. Teisė siūloma pirkimo - pardavimo sutarties
1.1.1. Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų turi teisę įsigyti prekių - pardavimo sutarties pranešimus apie tai UAB ,,Fleksas“ (toliau – Pardavėjui).
1.1.2. Apie pirkimo - pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Pardavėjui praneša pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas dėl sutarties. Pranešimas dėl sutarties atsisakymo siuntimas el. paštu info@fleksas.eu . G Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.
1.1.3. Pasinaudoti pirkimo - pardavimo sutarties atsisakymo teise numatytas 14 (keturiolikos) dienų terminas apskaičiuojamas taip: a. kai sudaroma pirkimo – pardavimo sutartis, nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę; b. jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsakė daugiau nei vieną prekę ir pristatomos prekės atskirai, – nuo ​​tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę; c. jeigu prekė pristatoma apimtimis partijomis arba dalimis, – nuo ​​tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę dalį ar dalį; Pirkėjas turi teisę pasinaudoti pinigų grąžinimo garantija, jei visos grąžinamos prekės yra su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originaliomis pakuotėmis, vienkartinės prekių pakuotės nėra pažeistos, ty prekės nepraradusios tokios išvaizdos, kokios buvo parduotos.

2.1. Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekės ir prekių netinkamos kokybės prekės gamybiniu defektu, buvo prekių pirkimo metu, ar neatitikimų nurodytoms specifikacijoms, Pirkėjas gali grąžinti prekes ir savo pasirinktu gali reikalauti:
2.1.1. kad Pardavėjo lygintinai per protingą terminą pašalintų trūkumą, jei trūkumas gali būti pašalintas;
2.1.2. kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;
2.1.3. kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
2.1.4. grąžinti sumokėtą kainą ir pirkimo - pardavimo sutarties, kai netinkamos kokybės prekės pardavimas yra esminis užsakymo pažeidimas.
2.1.5. Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš Taisyklių 2.1 punkte numatytų teisių gynimo būdų. Savo tai Pirkėjas privalo pareikšti grąžinamas prekę. Jei Pirkėjui pasirinkus vieną iš numatytų būdų, o Pardavėjas neturi galimybės jo įgyvendinti, tuomet Pardavėjas siūlo alternatyvų numatytą būdą. Pirkėjas neturi teisės keisti pasirinkto teisių gynimo būdo. Pirkėjas neturi teisės nutraukti pirkimo - pardavimo sutarties, jei prekės trūkumas yra mažareikšmis.

3.1. Pirkėjui norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
3.1.1. pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu info@fleksas.eu , pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes;
3.1.2. pateikti prekių įsigijimo dokumentą;
3.1.3. pateikti laisvos formos prašymą.
3.1.4. Kita grąžinti netinkamos kokybės prekes Pirkėjas pasinaudoti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės perdavimo jam dienos.

4.1. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytų prekių grąžinimo tvarkos.
4.1.1. Pirkėjas turi sumokėti už prekių pristatymo išlaidas bei prekių grąžinimo išlaidas, o Pardavėjas, įsitikinęs, kad prekės grąžintos dėl netinkamos kokybės, turi grąžinti Pirkėjui jo patirtas pristatymo ir grąžinimo išlaidas. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie netinkamos kokybės prekę, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinama Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas, skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
4.1.2. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir tt), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal įstatymą. .
4.1.3. Teisę grąžinti prekes Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo išleistas prekės grąžinimui numatytas terminas, prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama. Visos grąžinamos prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originaliais pakuote. Prekes Pardavėjui reikia grąžinti adresu, kuris Pardavėjo nurodomas Pirkėjų atsiųstame patvirtinime apie pranešimo dėl sutarties atsisakymo gavimą.
4.1.4. Jei Pirkėjas pasinaudojo šiais Taisyklių įtvirtintomis teisėmis, pinigai jam grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą, o jei prekė Pirkėjo grąžinama Pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo prekių grąžinimo Pardavėjui dienos.
4.1.5. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
4.1.6. Pasinaudojus šių Taisyklių įtvirtinimo teisėmis Pirkėjų grąžinama: prekės kaina, administracinis mokestis, jei buvo taikytas, prekės pristatymo išlaidos. Pasinaudojus Netinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklių punktuose įtvirtinta teisė Pirkėjui grąžinama: kaina, administracinis mokestis, jei buvo taikytas, prekės pristatymo išlaidos, prekių grąžinimo išlaidos.
4.1.7. Prekės pristatymo išlaidos negrąžinamos, jei Pirkėjas pasirinko kitą negu Pardavėjas siūlė pigiausią prekės pristatymo būdą.
4.1.8. Pardavėjas turi teisę negrąžinti vartotojui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui ir nėra patikrintos dėl atitikimo šiems punktams:
•Pirkėjas pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo užsakytas prekės grąžinimui numatytas terminas,
•Prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.
•Visos grąžinamos prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originaliais pakuote.
4.1.9. Pardavėjas turi teisę negrąžinti vartotojui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui ir nėra patikrintos dėl atitikimo išvardytų šiose Taisyklėse.

4.2.0. Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas tvarkingas už tai, jog elektroninėje prekių formose esančių kitų prekių, forma ar parametrai gali neatitikti realaus dydžio, ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.

5. Kur galiu gauti daugiau informacijos?

Jei turite klausimų dėl slapukų ar kitų technologijų naudojimo, rašykite mums, adresu info@fleksas.eu

 

 

Atsakymai į jūsų klausimus

Raskite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie mūsų produktus, pristatymą ir kt.

Kiek laiko trunka siuntimas?

Pristatymas paprastai trunka 3–5 darbo dienas, tačiau pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo paskirties šalies. Prekės yra rankų darbo tad kai urias tenka gaminti dar 3–6 dienas .

Ar siūlote tarptautinį siuntimą?

Taip, mes siūlome tarptautinį siuntimą į pasirinktas šalis. Pristatymo laikas ir įkainiai gali skirtis priklausomai nuo paskirties vietos. Norėdami gauti daugiau informacijos apie tarptautinio pristatymo galimybes, susisiekite su mumis.

Ar galiu sekti savo užsakymą?

Taip, visi užsakymai pristatomi su 100% sekamu siuntimu. Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas, el. paštu gausite sekimo numerį, kurį galėsite naudoti pristatymo būsenai stebėti.

Kokia jūsų grąžinimo politika?

Norime, kad būtumėte visiškai patenkinti pirkiniu. Jei dėl kokių nors priežasčių nesate patenkinti savo užsakymu, susisiekite su mumis per 30 dienų nuo prekės (-ių) gavimo, kad būtų grąžinti visi pinigai arba jie būtų pakeisti. Atkreipkite dėmesį, kad suasmenintos prekės negrąžinamos.

Ar jūsų gaminiai yra rankų darbo?

Taip, visi mūsų gaminiai yra rankų darbo, kruopščiai ir dėmesingai detalėms. Mes didžiuojamės galėdami pasiūlyti aukštos kokybės gaminius, pagamintus kvalifikuotų amatininkų.

Kaip prižiūrėti savo gaminius?

Priežiūros instrukcijos skiriasi priklausomai nuo gaminio. Peržiūrėkite priežiūros instrukcijas, pateiktas su užsakymu, arba susisiekite su mumis dėl konkrečių priežiūros gairių.

Ar siūlote didmenines užsakymų kainas?

Taip, mes siūlome didmenines užsakymų kainas. Norėdami gauti daugiau informacijos apie didmenines kainas ir minimalų užsakymo kiekį, susisiekite su mumis.

Jei turite daugiau klausimų, rašykite mums dabar:

Jei turite daugiau klausimų, rašykite mums dabar: